piątek, 19 grudnia 2014

Prolog

-Czyli to już naprawdę koniec?-zapytałam patrząc na wilczego Youkai,który stał obok mnie. Skinął głową.
-Tak. To już naprawdę koniec.
Bardzo powoli weszliśmy do kryjówki naszego najgorszego wroga. Naraku został dawno zniszczony, Shikon no Tama zniknął trzy i pół roku temu,a od tamtego czasu wiele się zmieniło... Ale dzisiaj... Dzisiaj mogłam wszystko utracić. Zaryzykowałam wszystko co miałam. Starszy zginął i to ja zostałam przewodniczką stada. Ostatnia bliska mi osoba/Youkai mogła dziś również podzielić jego los. A tego bym nie zniosła. Moich myśli jak zwykle nie wypowiedziałam na głos. Ale on i tak wyczuł,że coś jest nie tak.
-Co jest?-zapytał, odwracając w moją stronę głowę. Uśmiechnęłam się. Miałam nadzieję,że nie wyglądało to jak grymas.
-Nic. Skończmy to jak najszybciej-powiedziałam na głos a pomyślałam "Proszę nie zgiń".
-To w tobie lubię-rzekł,posyłając mi ten swój uśmiech od którego zapierało mi dech w piersiach. Mimowolnie delikatnie się zarumieniłam.
-To co? Razem?-zapytałam
-Razem-odrzekł. I wbiegliśmy prosto w miejsce gdzie odór tego nędznego robaka się kumulował.
***
No to tak... Tak właśnie zaczynam moją nową serię :) Mam nadzieję,że się podoba :) Nie dedykuję prologów. Nwm kiedy będzie pierwsza część.... Komentujcie :) 
Sonia

3 komentarze:

  1. Witam!
    Zgłosiłaś się do Spisu Opowiadań o Code Lyoko, co przypominam jest równoznaczne z akceptacją regulaminu obowiązującego na stronie. W związku z tym proszę o umieszczenie w widocznym miejscu linku do Spisu, bądź informacji w poście/zakładce.
    Pozdrawiam Lyoko Angel!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń